九龍中浮沉誌

Wednesday, May 18, 2005

貓咪

今日我係intranet 度有人post話有純種英國短毛貓出讓呀...............搞到我心思思想養番隻..........唉最衰媽咪唔鍾意養呢D動物丫.........搞到我無希望!要等我有自己間屋先至可以 lu............
究竟我幾時先至有自己間屋呀....................

今日我老細又發癲啦............係咁針對個位姐姐呀...............總之呢就做咩都唔順眼啦........唉.....打工仔真係難撈呀..........做錯嘢就故然係比人鬧啦.............但係冇做錯嘢都比人勁醒,睇見姐姐比人鬧 ,我哋都唔敢拔刀相助,無計啦我哋一出聲幫口佢就以為我哋係搞對抗.............鬼咩我哋個個都唔鍾意佢,淨係有佢講冇人講,佢嘅就係真理,你哋個個都係錯嘅,我哋以前有個sister都話佢份人又冇 sense 又冇guts!都唔知點解我哋會咁慘........真係坎坷!

好彩我聽日放假,逃離呢一個地方一日,又可以透下氣。
嘻嘻各位同僚辛苦晒啦!

1 Comments:

  • 二零零六年三月四日

    By Anonymous Anonymous, at 7:41 PM  

Post a Comment

<< Home