九龍中浮沉誌

Thursday, May 19, 2005

行好運

我今日放假,嘩........行運 lu..........點解咁講呢?
因為我今晚六點幾個時得閒冇野做打去搵同事吹水,一講之下原來今日要收六個人呀.......仲要全部係P更先至到埗,佢哋個個做到上氣唔接下氣呀........我同事一開工由二點做到六點幾,仲要用少少自己食飯時間先至可以完工咋!嗱嗱嗱係呢件事上又再一次表明前線護士人手不足,香港醫療制度殘破不全,仲話要減我哋人工!點解政府又唔理個D院霸呀.......明明佢哋冇需要住醫院架,浪費晒政府資源,政府醫院就係咁架啦,淨係怕比人投訴,唔敢叫佢哋出院,我哋一提及出院咋D人就發老四,亂咁投訴,所以呢.........希望大家唔好再以為我哋好舒服呀,我哋不幸個一面大家睇唔到咋,正所謂 "我睇你好,你睇我好"。呻咗咁耐添,唔好意思呀................
點都好我今日唔洗返工已經係"甩難" lu.......

今日返左祈禱會,唉...............位主席把聲唔知點解會咁騷擾架...........搞到我完全投入唔到呀............卒之捱到八點半,冇錯係"捱"呀......就同班弟兄姊妹去左旺角食韓國燒烤,又話要減肥,又去食呢D咁肥嘅嘢,之前減左個D又肥番晒..........激死!

今日有我最鍾意睇嘅ER,不過因為食飯去到太夜而 miss 左 lu .......不過唔緊要有肥姐錄左,佢仲話燒 隻碟比我,好嘢...............................

總之今日都係叫做有 luck 啦!

1 Comments:

  • 你好嗎?
    多謝你的留言. 那散文集現在只有兩篇, 都是在the doctor is in 裡的. 我只是group 起些散文, 因為第時日誌一多, 尋找很難.
    怪獸字是code 的問題. 你只要right click 滑鼠, 選encoding, 選unicode 就得. 很多人的blog 都用unicode 或繁題中文.
    會常常上來看你. 不明白別人總做到vip, 我的親友入醫院又做不到vip...

    By Blogger Unknown, at 10:16 AM  

Post a Comment

<< Home