九龍中浮沉誌

Sunday, June 04, 2006

六、四

今日除了是六、四十七週年之外,還有是"史提反之家"洗禮的大日子,今年我 cell 有一位姊妹受洗,我有幸觀禮並參與接納禮,今日好特別食了兩次聖餐,而今日於接納禮食嘅係"新鮮"嘅聖餐,點解是"新鮮"呢?因為平時嘅聖餐由於衛生嘅問題,餅同杯是獨立封存由美國空運過來,而那些聖餐是需要雪藏,而那些餅就會唔脆啦!唯有洗禮後第一次嘅餅同杯是不會用雪藏的,那些餅是脆架.........好好味呀!!

完了聚會之後,一班弟兄姊妹去了酒樓吃晚飯,一共有16人之多,好難得呀!隨後老細、黃傑同肥姐提議去餐廳"飲下嘢",本來諗住肥姐都會去,我才會跟老細一齊去,誰知肥姐一返家就沒回頭........我被騙呀..........哼.......肥姐.......你欺騙我..........我記住你..........

2 Comments:

  • 傻婆!係人都知道佢唔出黎啦!
    不過都唔怪得佢,因為洗禮那天都幾辛苦,你不是未經歷過。大人有大量,放過佢啦!
    希望你天天都好似近期咁快樂!

    By Anonymous Anonymous, at 12:09 PM  

  • 咩喎........咁我單純丫嘛!!

    By Blogger elly, at 9:52 PM  

Post a Comment

<< Home