九龍中浮沉誌

Tuesday, June 13, 2006

公義

我相信神會秉行公義,讓那些傷害過我的、中傷過我的人得到應得的懲罰!

4 Comments:

  • 佢應該暫時沒空.

    介紹3姑幫妳 (收8折):

    打躉地:鵝頸橋下 (請認明手執木屐為正人)

    主作業:修人

    作業時間: 12am-8pm

    由于今已放工,暫忍忍早點睡,明去張羅修人.

    By Anonymous Anonymous, at 10:52 PM  

  • 我唔信呢D嘢架喎.......
    :p

    By Blogger elly, at 7:05 PM  

  • 做乜事咁噪?
    可以去呢個網站到打小人出氣
    http://www.y28predictions.com/program/template/legend/rulea.php?file=01

    By Anonymous Anonymous, at 1:15 AM  

  • 我經理講嘢一時一樣,亳無原則,激死我啦!!

    By Blogger elly, at 11:41 PM  

Post a Comment

<< Home