九龍中浮沉誌

Sunday, May 22, 2005

精彩

我今日係 sleeping day 一起身已經係下午四點幾..................講番尋晚返工,呢兩日唔知係咪做左死神使者,除左上次一更死左兩個 patient ,尋晚又一個經我手啦................話說 napkin round 完已經係大概半夜十二點,咁就去 round ward 啦,見到個 patient 扯晒蝦,於是就去 suction (抽痰),一將條喉放入個口到,抽出嚟全部都係 fresh blood.......心諗:乜咁大整蠱呀.........咁大鑊......一 monitor 個血氧得 83 %(正常係90 %以上)已經聞住氧氣 ,仲係咁向下跌,於是就即刻 call 醫生啦......雖然個 patient 係 TLC (tender loving care ) case ,但係醫生好 active 咁比咗D treatment,不過個病人都係唔得,未到一點個 patient ECG 已經 line flat ...........諗住病人家屬應該都差唔多到啦.........(因為我十二點半前已經通知佢哋,伯伯情況差),點知等下、等下佢哋差唔多到兩點前先至到,仲要嚟到嘅時候好似好怕見伯伯最後一面咁,見面唔夠十五分鐘 就走,唉...............見到都覺好灰,我心諗:如果我第二時D仔女係咁嘅話,佢哋唔嚟好過...........於是送埋伯伯最後一程,已經剛剛兩點,我先至開始預備 night food 咋..............呢排都係邪邪地,好彩後半晚都平安無事.............

今晚去咗睇 Deanie 姐演唱會,因為知道準時開場,如果遲到要等十五分鐘先可以入場,所以我比原定開場時間再早五分鐘到紅館(驚死執輸嘛),好期待咁去呢個演唱會,因為佢唱歌好聽嘛!雖然佢嘅作品我多數都唔識D歌名,但係都可以哼一兩句嘅。睇完呢個 show 都覺得好精彩,好彩冇錯過咋!
呢個演唱會都幾特別,好似有小朋友表演軟骨功啦......例如可以將隻舉到去個頭咁高喎;又有一個不知名嘅男仔同佢合唱(據說係哈彿法律系畢業),把聲都唔錯,呢個 show 都幾好;不過最令我驚嚇嘅一 part 就係 Deanie 唱緊"焚心似火"嘅時候,有個成身連頭髮都係紅色嘅 Dancer伴舞,本來都冇乜嘢,點知完咗呢 part 之後介紹個 Dancer,原來嗰個係許愿嚟架.............鏡頭一 close up...........即刻比佢嚇親, 上身着住紅色see through,連塊面都搽埋紅色,一見佢講嘢就露出D牙,我即時諗起以前黑人牙膏D廣告呀!
呢個演唱會最特別就係,有一 part 會好咩細咁介紹D幕後工作人員,好似 dancer,結他手.....鼓手,音響員........等等,你會覺得佢係好尊重同欣賞呢一班合作但係觀眾係唔認識嘅工作人員,故此又令我欣賞 Deanie 多一D啦!

1 Comments:

  • GOOD SHOW !!!
    當你見天上星星
    可有想想起我? 可有記得當年我的臉曾為你更比星星笑得多?
    當你記起當年往事 你又會如何?
    可會輕輕淒然嘆喟
    懷念我 在你心中照耀過!
    我像那銀河星星 為你默默愛過
    更讓那柔柔光輝 為你解痛楚
    當你見到光明星星 請你想起我
    當你見到星河燦爛
    求你在心中記住我

    一個祈望下次能再共妳再一起欣賞的人。

    By Anonymous Anonymous, at 7:58 PM  

Post a Comment

<< Home