九龍中浮沉誌

Saturday, October 08, 2005

童夢奇緣

一直都好想有機會去睇華仔的童夢奇緣,因為沒時間、沒人陪,所以一直拖下去,卒之有機會去睇啦。
套戲好感人,有一段戲係三個唔同心境、處境的男人係機鋪出面吹水,其中黃日華話個仔(即係劉德華)唔明白大人的難處,我回想一下就好像看見從前的自己一樣,看到事情的一面,但是又看不到事情的另一面,以為自己做對了,但係原來事情並不完全是我想像的那樣,好似好無奈咁。好有同感呀!
而令我喊的個場戲,係話劉德華去到黃日華面前認錯個一幕,唔知係我回想以前的事令我感觸丫,定係我真的被兩個華仔的戲所感動呢?淚緩緩的從眼眶湧出,都話我容易喊架啦,差D嚇死陪我睇戲D人呀!

珍惜,珍惜你一切所擁有的:生命、親人、伴侶、所有所有,因為時間不知不覺地流逝,而且你並不知道你將會何時失去,當失去的時候,想找回已經太難!



下次不敢 劉德華 《童夢奇緣》主題曲

主唱、作詞:劉德華

繞一個圈 又過了一會
犯錯以後才後悔會不會太晚
就算認錯 就算你說
下一次 我不敢

失去容易
回頭真難
日子再壞也必須要走完
啊 在生活中 每一個人
應該有對自己最誠實的那份勇敢

朋友啊
雖然哭泣常常讓人太難堪
其實眼淚也有溫暖
流過淚的你才能慢慢成長
有傷心才會懂得有心歡

啊 抓緊時間把你感情的帳單
好好地去認認真真一一的清還
為身邊每個人
請不要再怠慢
讓愛火一再點燃

從今我不想
再聽你說
下一次我不敢

0 Comments:

Post a Comment

<< Home