九龍中浮沉誌

Thursday, June 15, 2006

補償

今日老細打電話比我話比一日 study day 我,大家千祈唔好以為佢對我咁好,昨天無故的比她"狂鬧"了一頓,她可能知道自己理虧才作出小小的補償!

唉.......在這病房做了四年多,真的有點悶、厭,真的好想出去 Acute 見識一下,學多一點,始終這裡的 case 好多都同我溝通唔到,不過我又害怕出到去幫唔到手不特止,仲妨礙人家,始終 Acute 嘛..........

如何是好呢??

6 Comments:

  • 沒信心一定就是如此.

    By Anonymous Anonymous, at 11:46 PM  

  • 沒辦法已畢業多年,如果出到去乜都唔識人家會嫌棄架!

    By Blogger elly, at 1:55 PM  

  • Hellooooooooooooo!!

    你係咪响 rehab ward 度做架?
    我都啱啱由 rehab 調咗去 acute ward.
    Really very busy and stressful ar!!
    但, 又真係可以學到好多嘢.

    你想調 ward, 咪試吓同WM/DOM 講.
    畢竟, 趁年輕去見識一下!!

    By Anonymous Anonymous, at 1:44 PM  

  • 係呀!你之前做邊度架!

    By Blogger elly, at 11:02 PM  

  • 我有時也會有這衝動想返去Acute的!

    By Anonymous Anonymous, at 11:59 PM  

  • 不如一齊過去丫
    :p

    By Blogger elly, at 11:57 AM  

Post a Comment

<< Home