九龍中浮沉誌

Monday, May 23, 2005

由於尋晚夜瞓嘅關係,我今日成十點十五分先至起身呀.............唉...........差D就遲到返唔到第二堂祟拜,要返第三堂!
完咗祟拜之後,我哋就拉大隊去新蒲崗麗宮飲茶啦............因為要趕住兩點返去永光做場地路啪,所以我哋以狂風掃落葉嘅速度掃清抬面上嘅大、中、小點,速度驚人!
返到永光,我哋就由天台開始,逐層向下睇下有冇地方係需要維修,巡完一轉再返去六樓,本來今日係 Jim Chan 負責 hold cell..............唉..............難得我星期日唔洗返工,佢竟然冇預備...........於是我哋就係六樓呆咗一陣,為咗唔再係永光發呆,決定去荷李活睇戲,點知D時間又唔啱,唯有去食個 tea 再決定!
卒之,我哋決定去 lay lay 屋企兼食飯,我仲學識咗玩橋牌添呀,對我嚟講都幾難,雖然玩法唔難,但係要捉人心理都幾傷腦筋,識我嘅人都知我唔鍾意做D傷神嘅嘢架啦!所以要多D練下先得!弟兄姐妹,你哋得閒記得陪我練下啦..................

最後,我哋嘅弟兄,"肥 Gap "將於星期三 (25/5)去"米國 "啦,在此祝佢一路順風!我哋會幫你照顧靜賢架啦..............放..........心................啦..........

1 Comments:

  • BRIDGE IS A INTERESTING GAME !!!
    I HOPE PLAYING WITH YOU FOR FUTURE.

    By Anonymous Anonymous, at 8:06 PM  

Post a Comment

<< Home