九龍中浮沉誌

Friday, October 21, 2005

固執

唉.........本來想趁今天放假去看劉德華的戲,誰知一起身上網訂票,睇到那些較好的位置全都被人買了,剩下的位都不好,唯有放棄..........我就是這麼的固執,願為玉碎,不作瓦全。

雖然偶而的也會感到寂寞,但是,這安靜的時刻,正好讓我重尋自己,再反省下自己和神的關係!我相信這些的日子,可以讓我好好的與神交通,也未嘗不是一件好事丫!

不要緊,劉德華的戲才剛剛上映,還有很多機會去看的!

13 Comments:

  • 藉口...., 一日幾場, 點會冇好位?
    重要網"釘"....有心, 早兩日就訂好啦.
    Hahaaa.....我是一枝頂心杉~~
    真係sorry lor.

    (^o^)~~~

    By Anonymous Anonymous, at 12:38 AM  

  • a.........都有少少係藉口既....唔想一個人嘛.....搵到人陪就最好啦!
    S 你還未告訴我你是誰喎?

    By Blogger elly, at 12:44 AM  

  • 我....是一枝頂心杉~~~hahaaaa

    By Anonymous Anonymous, at 1:13 AM  

  • 我是認識你的嗎??很疑惑呢!

    By Blogger elly, at 11:29 AM  

  • 別攀三附四啦……
    萍水過路搭傘一人也….heheeee
    別多想, 有需要按下求助…
    http://img.hknr.com/data/286.jpg

    別亂動氣!!!

    (*0*)

    By Anonymous Anonymous, at 12:23 PM  

  • 不過, 如一問你所懷疑的人,
    可能對你都有意外之喜, 意外收獲!!!!
    試一試, 世界都美麗o的.
    :)

    By Anonymous Anonymous, at 1:18 PM  

  • 噢.......你的說話很玄呢!

    By Blogger elly, at 9:41 PM  

  • 我真係諗極都諗唔到喎.....死啦.....

    By Blogger elly, at 9:50 PM  

  • 如果比你諗得到,
    太陽真會西山起…hahaaaaa..

    你真有意思!!!傻~~


    *不好意思這麼說……SORRY lor

    By Anonymous Anonymous, at 10:37 PM  

  • 不要緊的....你可以話我傻架.....我淨係覺得自己單純 lor.......ha...ha...
    我驚我真係會掛住諗你係邊個而瞓唔着喎....
    唔知點解我成日覺得我係識你架!

    By Blogger elly, at 12:01 AM  

  • 咁……試下留意你周圍有冇人用奇怪既眼光兼偷偷的傻笑望住你?

    有……有就上前打鑊金佢先, 然后再迫供, 睇會唔有人招認?

    再唔係, 用你第六感向你心目中的目標試探下, 睇會否有發現?

    以上的方法, 可否幫到你?! 可以瞓得著啦..呵呵….

    * 警告 : 打人及亂”啤”人會危害身心. 小心o的…

    (有結果回來一報. thx)

    By Anonymous Anonymous, at 12:36 AM  

  • 哎.......你搞到我越嚟越 confuse....呀!似是而非咁!

    By Blogger elly, at 3:16 PM  

  • 偵探遊戲已開始啦,上車吧..hehee
    看看你在九”籠”要浮沉幾耐??..
    期盼你早日成長. ^^

    快o的開新題綱,
    唔係你的讀者要悶死, 咁我就成靶既喇. Pls !!!

    By Anonymous Anonymous, at 4:07 PM  

Post a Comment

<< Home