九龍中浮沉誌

Saturday, October 22, 2005

流感恐慌

今日讀報看見生果日報報導流感,話說香港人搶購流感疫苗,真的不知是傳媒將事件放大了,還是香港人真的對衛生課題緊張多了呢?坦白的說,似乎後者不為多了!

我在這行工作由學生開始到現在,也差不多七、八年了,每年醫院都會安排同事們打流感針,我例必不打!坦白的說,年青的、健康上沒甚麼特別的病的話,最好不打!有時反而打了流感針而病呢!雖然是正常反應,但是好像是有點"攞苦嚟辛"呢!

而我頂多只會為年長的雙親預備流感針以防萬一,但這情況多年來都只是試過一次呢!我常常都認為一些小病(傷風、感冒、流鼻水呀.....咳呀....等等),最好是靠自己的抵抗力去痊癒,很多時不用吃藥也會慢慢好呢!當然如果開始發燒又另作別論啦...

唉........禽流感又嚟啦.........我最愛吃雞( KFC除外),似乎愈來愈嚴重,看來又有一陣子冇得吃了!

14 Comments:

  • 其實只係政府同公共機構比較緊張啫,普通香港人根本一啲意識都無。有免費針都唔打,講到尾你咪又係驚有正常反應(病)、怕辛苦!唔打都使講出嚟O既,因住到時有事都無人可憐呀!
    你哋的老細都係想話比全港人知,佢已經對你哋盡咗責任。近排有句歌好啱你 - "老有咪放棄,放都嘥氣" 總之珍惜生命,睇你O既故事,應還有好多人愛你,重上有高堂,保重啦!

    By Anonymous Anonymous, at 9:02 PM  

  • 流感并不駭人, 深意是: 事先張揚, 有事可保命(台上人)…hehee..

    你要小心保重啊! 要知”年幾大,身體壞,唔顧細都要顧大” , 勿做帶菌散擴者, 南丁格爾變依波拉…….咁就多得你唔少. 多做帶氧運動, 少o的懶床..heheee…

    冇雞食? 咪危言聳聽, 現有冰鮮’.
    不過, 就真係少左好多”彈牙走地雞”食.

    呀, 有人冒認我...奇怪...好驚, 你都係小心o的, 有事我負責o架!!

    By Anonymous Anonymous, at 9:47 PM  

  • 為保障自已...hehee

    現由"S"改名為"S...", 以避人家手誤之舉.

    請elly注意.

    By Anonymous Anonymous, at 10:23 PM  

  • 究竟你係邊個?點解連我唔做運動同埋懶床你都知架....
    我肯定識你嘅....快D招供如果比我知你係邊個嘅話........哼.......哼....你肯定有排愁........
    你英文名係咩字頭??
    從實招來呀!

    By Blogger elly, at 12:18 AM  

  • 咪傻啦, 愁? 搵到我先算啦!!!
    以你現時的能耐, 十年八載都....哈哈.
    早o的瞓, 發場夢來得易....heeee

    By Anonymous Anonymous, at 12:44 AM  

  • 捉到我比個錢你買紅棗!!!!!
    絕不食言!!!!

    (^.^)

    By Anonymous Anonymous, at 12:49 AM  

  • 咁......我係咪真係識你先得架?

    By Blogger elly, at 12:53 AM  

  • 咁....這應該由你自己判斷.
    當你有理據或証據搵到答案時,
    相信你都應該成長了一小步. hahaaa...
    努力!!!


    * 以后1時后停止通訊,免誤你第日工作.

    By Anonymous Anonymous, at 1:08 AM  

  • 唉.....我放棄..........我真係覺得自己有D傻.........

    By Blogger elly, at 1:18 AM  

  • 傻....到發現真相并不是如此...

    希望至失望, 并不是人人都能面對, 處之泰然. 不過, 存絕望之心, 必然看不見曙光, 希望你能站起跨過.

    By Anonymous Anonymous, at 1:31 AM  

  • 此刻只是你的心眼有層溥膜蓋著,不要灰心,
    總有一刻明亮過來.

    放眼前方,你是多麼幸福!!!

    這小小的試煉, 相信你卓卓有餘的應付, 因為你相信你的神, 不要信心太動搖, 有時神是可以用做擋箭牌o的. (希望我唔會有報應..)

    我冒生命危險的說, 應該你有所得著吧.

    pls. 笑一笑^^

    By Anonymous Anonymous, at 1:47 AM  

  • 你姓朱?

    By Blogger elly, at 10:40 PM  

  • ok....u call me on wed...

    By Blogger elly, at 11:40 PM  

  • 歷魯.春錦珠是我, 何如 <…

    革命尚未成功,

    同志仍需努力. ^^

    By Anonymous Anonymous, at 12:16 PM  

Post a Comment

<< Home