九龍中浮沉誌

Tuesday, May 24, 2005

冇人性

今日睇到生果日報報導:"雪 橇 犬 被 虐 烈 日 下 監 生 曬 死",唉.....點解會咁殘忍架!仲要係我最鍾意嘅雪橇狗添!唔好話D小動物咁可愛唔忍心傷害佢哋丫,動物都有生存嘅權利,何必抹殺牠呢!而且其他受虐嘅動物就算身體從傷害中康復過來,牠們的心靈亦都從此留下疤痕,對人類不再信任甚或害怕人類從而攻擊人!枉費了小狗是人類最好的朋友,最忠心的拍檔!

看見這宗新聞令我想起了身邊的朋友也發生類似的事情。有位姊妹租了一位好友的房間住,房東與姊妹一起同住,而房東於大的一年多前在寵物店因見白兔仔好可愛而買了一隻回家飼養,我哋去姊妹家時見過,我哋叫佢做"阿闊",最初"阿闊"無論係身形、體重都好正常,但係在半年後那位主人就開始任由"阿闊"無節制地狂食,令到"阿闊"身形好似充了氣的水泡咁暴脹,連跑也跑不動,又不盡主人嘅責任照顧牠,將所有照顧牠的事全推比姊妹。最可惡的是,那位主人因為飼養動物的熱情減退想不負責任地餓死牠,從我朋友的敘述,她竟然可以2-3日不給予食物!幸好我的朋友不忍,最後給予"阿闊"食物。知道此事後,我哋各人無不破口大罵那位主人毫無人性!

在此奉勸各位,如果想養動物的話請周詳地考慮,例如:金錢、時間、愛心同耐性等等...........因為養小動物的責任不比生孩子的責任小!

1 Comments:

  • 名字叫阿花搖著尾巴
    牠只喝牛奶哪日跟我在喝茶
    陪我讀書偷懶從來無責罵
    夜晚阿花專愛樑上爬
    然後我變得強又高
    花貓卻沒有變胖只有換了毛
    元旦母親祝我年年進步
    但永沒對阿花講句長壽不老
    從末忘記那天淋著雨水
    當天我獨個上學只有六七歲
    而我終於知道為何流眼淚
    在那日阿花消失世間裡

    By Anonymous Anonymous, at 8:11 PM  

Post a Comment

<< Home