九龍中浮沉誌

Friday, October 28, 2005

感動

昨天終於約了舊同事去 apm 睇"再說一次我愛你",雖然我是劉華的忠實 fans (不過冇入 fan club 架!)但是我其實覺得個內容某部份有點牽強,um.......不過講故唔好駁故,整體上的感覺都可以,有兩場戲最令我感動,不過令我喊個場戲,係華仔收到 charlie比佢的信,初初是由 charlie 讀,最後變成阿 sa 講.......講出好多令人感動的說話.............."珍惜",係最後的信息!

當然,這次仍然有喊啦........不過唔好意思喊得太厲害,免得嚇怕了同事呀........

仲有一套戲想睇架.......就係"怪誕屍新娘"啦.........好得意呀!

嘻......個樣好似有D邪邪哋!

1 Comments:

  • 果然係華納出品,個網真係做得好靚。內容好豐富,睇晒都幾嘥時間!

    http://corpsebridemovie.warnerbros.com/

    By Anonymous Anonymous, at 1:57 AM  

Post a Comment

<< Home