九龍中浮沉誌

Wednesday, June 06, 2007

澳門兩日之旅(四)

最後去了買手信,今次買了二佰多元,本來還想買三可的餅,送給一位很喜歡食這家餅家的朋友,可惜原來早已結業多時,最後一站去了「金沙」見識,外面很普通的金沙,內裡很寬敞,好像比新葡京還要大幾倍,唔單止有水 serve 你,還有其他飲品如:鮮奶,咖啡,奶茶,連檸樂都有呀!真係好好服務。本來我都想拉下老虎機玩下,但係五元一個代幣真係覺得太貴,或者我覺得我嘅人工太少而且揾得太辛苦唔捨得咁樣去娛樂啦,最後“齋睇唔玩”,而 我看Y.Y 玩老虎機,意外地贏了五佰元,我立即從叫她換錢走人,哈……..她今次“免費”去了澳門一趟,雖然我沒有份中獎,但是一樣咁開心呀!

而 Carina 則玩大細好似輸了二佰元,而 Ka Ki 則俏俏地告訴我,她都是不賭啦,因為她之前心裡想買大則開細,想買細則開大,我則哈哈大笑地向她說,那…..你不就是一盞明燈囉!
最後我哋就搭六點半的船返香港啦!其實今次同佢哋去玩都好開心,希望下一次再有機會同佢哋去第二度旅行丫

1 Comments:

  • 你被我點名了,有時間到我個blog到玩玩。 http://hompy.netvigator.com/main/page/yukilauyy

    By Anonymous Anonymous, at 11:26 PM  

Post a Comment

<< Home