九龍中浮沉誌

Wednesday, May 30, 2007

澳門兩日之旅 (一)

剛剛過去的星期一、二 (28/5,29/5),去了澳門二日一夜,團友有秋哥、 Emily、Y.Y、Carina、Ka Ki,我哋呢個組合都係第一次叫做去旅行咋,不過我就衰…..遲到,差D令到朋友們因為我“滯留”香港,真係 so sorry 呀!好彩最後有下一班船嘅乘客想換飛咋! 如果唔係,我真係好鬼內疚………

我對上一次去澳門應該是大概零一或者零二年,而今次亦是我人生中第二次去澳門,去澳門沒有其他特別嘅目的,目的只有一個,當然不是賭,是吃,第一天的行程非常厲害,到了酒店 check In 之後平均每兩小時就吃一餐,無論是大利豬扒包、莫義記木糠雪糕,還是誠昌水蟹粥,禮記果什都一一不放過,幸好我哋有六個人,就算密密食都只係每人食小小,否則原本已經重了很多嘅我,肯定“返唔到轉頭”呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home