九龍中浮沉誌

Wednesday, May 25, 2005

救命鐘

今日睇到生果日報嘅新聞,內容係講靈實醫院嘅姑娘收起 call bell 以致病人不能得到及時救援致死,一睇到呢 D 新聞報導就梗係留意D架啦,貼身丫嘛。
其實我哋有時都會咁做,不過只限於好亂嘅 patient ,醒嗰D更加唔會。
不過呢件事都好慘,D姑娘肯定有好大陰影同壓力呀.........以後D人更加棘手

我今日終於成功咁買到波鞋啦..........我睇咗好耐先至搵到呢一對鞋較為合心水,雖然嗰款同以前一樣,但係顏色唔同,最重要係價錢相宜丫嘛,只係$499咋,抵!

3 Comments:

  • 最慘是現在社會傾向: 誰投訴誰是苦主. 醫院的投訴科更加如此, 他們會二話不說先說對不起, 一開始已立於家屬那方.

    醫療,對醫護來說是有很多陷阱的. 我悄悄告訴你, 你記得手機醫生事件, 我們都有捏一把冷汗的感覺, 因為在那事件發生前, 很多人做做下鏡都會講一兩句電話, 沒預計會發生大事的.

    By Blogger Unknown, at 10:10 AM  

  • 係呀,所有投訴姑勿論會否調查,都會先向家屬 say sorry!究竟我哋有咩錯先,唔係所有情況都係我哋錯架!你一開始 say sorry ,人哋一定以為係你哋做錯嘢,心虛先至認衰。嗰 D ward manager 已經成日係度發癲,乜都嘈一餐死。成日話我哋 ""你哋 D front line ......""唔好以為自己做咗WM 就真係 Admin 先得架........有咩衰咗就第一時間推我哋出去。如果再咁樣嘅做落去,只會令到我哋更加難做!

    By Blogger elly, at 4:36 PM  

  • 祈望下次再下次再下次.....妳買鞋都搵埋我啦!
    一個不怕培妳行街的人。
    NINE AIR!!!

    By Anonymous Anonymous, at 8:22 PM  

Post a Comment

<< Home