九龍中浮沉誌

Saturday, November 05, 2005

旺季

今天晚上要去"飲"啦,今天的天氣令我有點不知所措,好像很熱似的...........令我在選擇衣服上有點苦惱!

踏入十一月好像又踏入結婚的旺季,今日之後月尾又有一次,下個月又一次........好似每個月都有咁!!好鬼窮呀........仲係咁要比人情!

看見人家結婚、懷孕,不多不少都會羨慕別人,久不久都會想一吓,何時才會到自己步入人生的另一個階段呢?尤其是我很喜歡小朋友,很想趁還年輕的時候(30歲前呀!)就生自己的小朋友。唉..........把鬼!有甚麼好想,真係想得多人都"顛"!!

唔緊要..............現今的我也生活得很寫意!我知道我身邊很多人都很疼愛我呢!你哋不用擔心喎!

2 Comments:

  • 總有一天~~

    哈~格爾是好人!!!

    ^^

    By Anonymous Anonymous, at 6:28 PM  

  • 格爾是誰?

    By Blogger elly, at 6:34 PM  

Post a Comment

<< Home