九龍中浮沉誌

Sunday, June 18, 2006

今早好空閒,因為少了差不多十個 case,所以 routine 比平常早一小時完成,於是我哋就於 nurse station "吹吓水",等下一輪 routine,誰知十時正竟然見到阿 DOM ( department operation manager ) 出現(即係我老細嘅老細),嚇得我們呆了,立即作鳥獸散,心中卻暗罵她為甚麼不在家多睡一會,返來幹嘛!如果是我放假,我還未轉面呢!幸好她沒有罵我們呢!

今天放工,去了同事家玩玩,她的家可遠了.........鴨脷洲呀......幸好有人車我們去不用舟車勞頓,去到同事家,我們玩了 simpsons 版 大富翁..........真係玩到人都顛,幾眼瞓呀............. 仲食榴槤添...飽到連晚飯都吃不下!誇張到丫!

3 Comments:

  • So happy la!!

    我都好鍾意玩大富翁嫁!!
    我都好想成為大富翁... ^_^

    Hoo Hoo~~~~!!

    By Anonymous Anonymous, at 2:06 AM  

  • 我諗成為大富翁係好多人嘅夢想
    :p

    By Blogger elly, at 11:41 PM  

  • 上星期在圖書館借過隻 CD-ROM 版本大富翁, 原來依家買地,可以用BID 的方法...真係唔同時代了....

    By Blogger Tonia Ho, at 11:57 AM  

Post a Comment

<< Home