九龍中浮沉誌

Monday, June 19, 2006

無奈

今早一返工,整個人都不在狀態之中,到 Tea 嘅時候,諗住小休一下,誰知同事們又拿出新的更期紙引誘我,本來我並不為意自己的更期有甚麼問題,但是有一有心同事問我:喂.....你受了甚麼刺激呀?你為甚麼 request ANA 呀?(註:即係返完早更,同一日晚上返夜更,放翌日早上六時半,再於翌日返六時半),我駭然的發覺此事!還未回過神來,老細進入茶房,我就向老細要求不要該日返早,她竟然回答我:哎吔唔得呀.....人哋 request day off 呀,冇人返工呀!哼......咁都係答案??真係離譜,我常常request 嘅 duty 佢都 fullfill唔到我啦!好!你竟然如此回覆我,我話過他日若果"她"要求我臨時返工頂替空缺,我必定不會答應!真係好嬲呀!

3 Comments:

  • ANA...我試過明明星期日是放假,不知那個壽頭說有急症攪唔掂,要我返去睇睇,咁我又無聊了一個早上,下午返屋企休息

    By Anonymous Anonymous, at 5:49 PM  

  • 咁你咪即係等於冇放假?

    By Blogger elly, at 11:32 PM  

  • 返去行「兩個圈」,磨磨下就3粒鐘,又蝕了一日假!

    By Anonymous Anonymous, at 4:22 AM  

Post a Comment

<< Home