九龍中浮沉誌

Friday, November 03, 2006

大開眼界

今晚,我經歷了從事這行業以來,最令我驚訝的一次!

話說今晚有位病人每四小時要吃嗎啡,而嗎啡因為是危險葯物,所以要鎖起,並要In charge 負責保管該鎖匙和核對數量等等。而 In Charge大多數是護士長( nursing officer/Advanced parctise nurse) 或是資歷深的註冊護士負責,而晚上我的部門就只有一位護士長!

我們通知了護士長(APN)要對嗎啡,她就按時到達,我們預備了葯杯,又由於病人服食份量是很少的水劑,於是我們又預備了 3cc 的針筒用以抽取。她取出葯水後,竟然倒在杯中再用針筒抽取適當的份量,她還把剩餘的葯水倒回樽內(因為葯房會定時核對份量,但葯水常有偏差,故此非常珍貴),我頓時覺得有點兒那個,雖然眾人皆知葯水珍貴喻為甘露,但是所有樽內的葯物,我們皆視之為無菌,如果已倒到杯中,我們則會視為已被染污,絕不會將它倒回樽內,如今這動作竟然出自護士長之手,真叫我大開眼界!

我與另一位同事都覺得極為不可思議........................呆晒!

7 Comments:

  • 她覺得是口服, 所以無所謂?

    By Anonymous Anonymous, at 5:20 PM  

  • 但係咁樣始終係 contamination......

    By Blogger elly, at 9:34 PM  

  • yes, really contaminated.
    But in real life, even though the medication is given orally, we seldom do that.

    By Anonymous Anonymous, at 10:22 PM  

  • 我都明........不過她始終是 Sister,係我哋面前做D咁"真實"嘅嘢,未免唔係太好啩?

    By Blogger elly, at 11:38 PM  

  • 其實我哋大多是用syringe 直接從樽內抽出,因為它是 sterile ,咁就唔怕 contaminated 啦,我就係唔明點解她唔咁做?

    By Blogger elly, at 11:45 PM  

  • 咁都得?! Sister真威!

    By Anonymous Anonymous, at 3:56 AM  

  • sister 做乜都得架啦!! >__<

    Haa Haa.......
    我要俾佢 10 個叻!!

    By Anonymous Anonymous, at 4:35 AM  

Post a Comment

<< Home