九龍中浮沉誌

Sunday, September 17, 2006

驚人駭聞

今日又再返A/N,本來今晚預備煲我最拿手的雞粥,誰知我得到了一個很噁心的消息,有人把牛奶洗面並用湯碗盛起流下的牛奶,再用我們用來煲粥的「大煲」,盛起來浸手..............

嘩..........好恐怖呀.........我們用來煮食的用具.........竟然用來做這種事.......天啊..........我還已經中了招!!!

各位同事..............小心呀.........如果有幸見此文章的同事.......你們知道該如何做啦!

最後,我四處借煲,最終成功於另一個病房借煲,解決此難題!

3 Comments:

  • 我confirm咗啦!那個人真是細紅!真要對佢個清潔指標從新評估!

    By Anonymous Anonymous, at 4:35 PM  

  • 真係咁噁心?

    By Blogger Clymene, at 10:44 PM  

  • 直情係想死啦!

    By Blogger elly, at 10:55 PM  

Post a Comment

<< Home