九龍中浮沉誌

Tuesday, October 03, 2006

散晒

昨天去了西貢北潭涌BBQ,一去到真係好多人呀......D車位雖然多,但係仍然唔夠用,D車甚至要泊於路邊。真係太誇張了!

泊好車,就去揾爐,好好運,一去到就有啦!於是男士就負責生火,女仔就負責將食物清洗,公廁的環境也很不錯!食物很豐富有:西蘭花、金茹、蕃薯、粟米,最最最正就係秋哥的海鮮呀.......鳳尾蝦、大蝦、扇貝、帶子、大蜆、大鱔.........最難得是秋哥一早就把海鮮醃好、斬件,真係食過番尋味呀!

我們由下午三點幾燒到差不多九點,最令人頭痛的是,到晚上六時已經就開始天黑啦,但係該郊野公園是沒有任何街燈架........D嘢食熟唔熟都睇唔到架.......幸好就是有位同事帶來了蠟燭和燈籠,用以應一應節,嘩.........她的貢獻真的很大呢!!

我們離開那裏還未到九點,但是身處的地方附近已經一早四野無人,到我們返去停車場時,就只剩下寥寥數架車,與剛抵埗時的情境迴異。

返回家就只有九點幾,但是沖完涼"攤"上床時,雙腳酸軟不已,整天都沒有行得好辛苦架........只是在燒烤爐與枱之間徘徊咋...........都已經咁攰.........如今雙腳仍然很累呢!






3 Comments:

  • 第一次燒鱔!好難忘呀!

    By Anonymous Anonymous, at 9:51 PM  

  • 我都係第一次咋!仲好好味添呀!嗰D蝦同埋帶子都好正!而且海鮮$270真係好平呀!!

    By Blogger elly, at 11:52 PM  

  • 你咁就攰!身體都是差啲,都是要做多啲運動!唔好話我對你唔好!ward啲嘢比你做哂佢!訓練!訓練!

    By Anonymous Anonymous, at 12:51 AM  

Post a Comment

<< Home