九龍中浮沉誌

Tuesday, June 28, 2005

傳福音

一直都好希望能夠帶領自己的父母、家人信主,但係一直都唔知應該怎麼怎樣開口,邀請他們返教會,適逢教會於17/7 舉行"懇親日",讓我哋有機會可以邀請他們。但是今日我得知那天我要 A/N 呀.............唔知可唔可以同人調 night 呢?雖然我父母尚未答應,但係我仍然抱有一絲希望架..........

對我 哋嚟講,能夠將父母帶到 主面前,認識 神,比起任何的獎項更開心!我相信每一個基督徒都好希望可以做到呢件事!

弟兄姊妹唔好再遲疑啦.........立即就邀請你的父母返"懇親日"呢個聚會啦.........要係還有機會嘅時候向父母傳福音,否則就後悔莫及架啦!

4 Comments:

  • 你說得對, 這一直是我的心頭石.

    By Blogger Unknown, at 4:39 PM  

  • 係,但係父母多數都比較抗拒,所以一直都好難開口,但係愈拖得耐愈唔知點開口,愈唔知點開口就愈心急!
    自己總希望將福音帶比父母!

    By Blogger elly, at 9:48 PM  

  • 同意, 向父母傳是很有難度, 我同細佬部好頭痕.
    相信神, 祂會成全.

    By Blogger 茱利亞, at 10:45 PM  

  • 係.....我信 神係會成就!而且,我仍然會不斷地為他們祈禱!
    大家都要努力呀!

    By Blogger elly, at 4:16 PM  

Post a Comment

<< Home