九龍中浮沉誌

Monday, June 13, 2005

疑惑

常常都會去睇下人家的 blog,尤其是係我 blog 裡有連結的,我會常常上去看看。但是不知是甚麼原因,其中一個連結"老鼠求生日記"竟然去不到,無論是在自己的 blog 還是他人的 blog 都去不到。昨天在ward的電腦仍然去到!真教我摸不着腦!究竟是那裡出錯呢?

從朋友的口中得知舊同事 calvin 係30/11結婚啦!恭喜晒!不過咁都要話吓佢,有冇搞錯呀,結婚都唔通知聲!又話係 friend !我話你知呀,到時記得請我飲呀!如見此文,自己識做啦..........

在此恭祝 calvin 同佢未婚妻白頭到老、永結同心、年生貴子、三年抱倆、主愛更深、福杯滿溢、以馬內利!恭喜!恭喜!

2 Comments:

  • 唔係呀..........我之前成日上架.......無端端唔知點解會咁喎?

    By Blogger elly, at 10:04 PM  

  • hi!
    You may try alt V, then select (D), change to unicode.

    By Blogger The Big Blue, at 10:05 AM  

Post a Comment

<< Home