九龍中浮沉誌

Wednesday, June 15, 2005

好險

今日終於探咗 Double 的 BB 啦......wow..........好細小呀!BB成日訓住嚟食奶,再加上BB成日扭抱架喎.............我諗第二時我可唔可以狠心咁由得他喊呢?如果唔得嘅話,咁咪好弊!不過她的家離我家也實在太遠了!搭277x唔洗轉車,但係都要1小時..........遠得很...........

今日同 lay lay & andy + 朱聲 去食飯,我揸車去永光等佢哋上完神學班之後去咗 apm,架車係我去九龍灣時已經有問題,高少少速入彎就會有少少問題,加上今日落雨,同埋絛呔漏氣的關係。但係我冇諗過會咁誇張!

由永光去 apm 的時候發生咗兩次,嚇得我標晒泠汗!其實我都知道絛呔漏氣架啦,但係估唔到高速少少入彎會甩甩地尾..................架車上面有四個人架嘛.................萬一有咩事...........我死唔緊要呀..............累到人就.........................唉.......................今次都真係要擺上感恩祈禱啦.......

搞到我去完 apm 之後立即去油店幫絛呔打番D氣,如果唔係真係不堪設想!

今日可以用兩個字去形容.............."好險"!

2 Comments:

  • 最驚都係俾你足住我隻渣緊呔既手!這也是我人生的第一次甩尾。

    喔 第一次我 牽起你的雙手 失去方向 不知該往那兒走

    By Anonymous Anonymous, at 4:31 PM  

  • 係........我之後仲係咁比你鬧添,我記得

    By Blogger elly, at 12:17 AM  

Post a Comment

<< Home