九龍中浮沉誌

Thursday, June 09, 2005

海鮮餐

我昨天同一班同事去了西貢食海鮮呀..............好耐都無咁豪啦...........哈哈!

首先我哋由阿強哥帶去了一間叫"洪記"嘅鋪頭,個位阿姐叫我哋入去個時,明明話幫襯有折架........最後竟然無比到............

好!等我介紹一下個餐單先,首先,我哋揀左龍蝦、花螺、扇貝、蟶子、膏蟹,當然仲有最重的大瀨尿蝦........wow.... 勁好味呀!

頭盆,椒鹽瀨尿蝦,啖啖肉好正呀!不過食完無幾耐,即刻喉嚨痛,你話呀.......仲快見效過 panadol 呀!

至於其餘個幾味,根住最好食就係芝士焗龍蝦,同埋辣酒煮花螺.........其餘就係扇貝啦.........至於膏蟹,因為我怕拆蟹殼......所以選擇唔食。

芝士焗龍蝦有伊麵底架,好鬼香呀,所以我係咁食D伊麵,至於辣酒煮花螺呢............哈因為我勁鍾意食辣,所以都好鍾意架,其實唔係好辣架咋!

其餘嘅菜煮得唔多好,所以唔提啦.........如果各位去西貢吃海鮮嘅話,千祈要慢慢揀D鋪頭呀,我就認為呢間麻麻地啦..........

最後埋單差不多$1xxx,實際幾多已經唔記得 lu ,總之我哋六位,每位盛惠$290啦!

好................等我下一次有機會同大家介紹下apm其中一間好抵食嘅食肆啦!

1 Comments:

  • 我喜歡鯉魚門, 聖子全港最好味.
    apm 利苑抵食又好食. 不過很油.

    By Blogger Unknown, at 10:54 AM  

Post a Comment

<< Home