九龍中浮沉誌

Friday, March 31, 2006

佛經機

唔知大家對誦經機有沒有印象呢?即係不停地播佛經那種。

唉,今天我老細就手持一部佛經機(係播放中),步向 nurse station,還說:不如將部佛經機放在肇事現場。嘩..........他是傻的嗎??那些佛經機的聲音那麼恐怖,還放在那地方,還有人夠膽入去嗎??我當然立即表態,說:那些聲音好恐怖,令人很不平安,恐怕放在那裏,再沒有人夠膽再進去喎!

那佛經機令我想起若干年前,還是護士學生的時候,我院有一外科病房借QE病房,位置是A座LG (地庫),大家有所不知,鄰近的B座LG其實是 Mortuary ,所有的員工都知,當然,病人是不知道,我們做學生是要一星期返七晚夜,本來返夜都好平常,沒甚麼特別,只是有一次返夜巡房的時候,隱約聽到一些聲音,愈走近某病床愈清楚,愈清楚愈心裏發毛,那些聲音好像我以前於靈堂上聽到的"打齋"聲,卒之,走到某病人床邊,才發現原來病人放置那些佛經機並播放,不知怎的我一聽那些佛經機播出的經文,不只心裏覺得很不平安,並且毛管直豎...........而第二夜唯有叫那病人不要晚上播放。之後的值夜班才順利完成。

自此以後,我每聽到這些佛經機的聲音就覺得很不舒服。

16 Comments:

  • 妳院對面的山頂有一部,有空可去探秘練練膽.

    By Anonymous Anonymous, at 12:07 AM  

  • 係咩??係邊架?點解我唔知嘅??

    By Blogger elly, at 12:57 AM  

  • 名: 官塘上配水庫 (map)

    六日可駕車去.

    點解妳唔知嘅...對穴居人這不為過.^^

    **對我..絕對安全,之不過妳....找人結伴去,好d. (上有求救鐘)

    By Anonymous Anonymous, at 12:11 PM  

  • S :
    你話個位置係官塘呀??
    我醫院唔係喺官塘喎.........我唔係做聯合喎??

    By Blogger elly, at 9:45 PM  

  • hahaaa..答非所問...瘀...^^^^

    重要編妳入聯合添...有意思.

    hahaa..錯得有意思. ^^

    好采.

    在這大氣中,睇唔到,摸唔到,

    重可以即時患阿呆症.^^嘻嘻

    By Anonymous Anonymous, at 11:41 PM  

  • 係唔係我搞錯D乜嘢呀??唔通我搭錯線??

    By Blogger elly, at 12:00 AM  

  • 可圈可點...唔識答.

    By Anonymous Anonymous, at 12:16 AM  

  • 吓??搞到我有D confuse 添!

    By Blogger elly, at 10:11 AM  

  • ....不是說了,我要扮呆...瘀左. hehee

    做咩妳又要自搵錯處? ^^

    冇落雨,唔駛摭la.

    By Anonymous Anonymous, at 10:48 AM  

  • 真係年幾大身體壞,最近頸椎僵硬酸痛,真要命.

    今日已再調整枕位 + 來些左右前后轉轉

    請教 : 此情此境,是否應避免大動?
    扮石像收$會否好D?

    By Anonymous Anonymous, at 11:02 AM  

  • 抖吓就得架啦!

    By Blogger elly, at 9:42 PM  

  • 哇.好pro *o*

    By Anonymous Anonymous, at 10:38 PM  

  • 上述只是閞玩笑,勿怪.(險又再犯錯)

    By Anonymous Anonymous, at 11:43 PM  

  • 千祈唔好讚我,會讚壞架!

    By Blogger elly, at 12:24 AM  

  • 3分顏色...下次留半手

    By Anonymous Anonymous, at 10:06 PM  

  • 唔好咁講........我都未去到"大紅"
    :p

    By Blogger elly, at 12:22 AM  

Post a Comment

<< Home