九龍中浮沉誌

Monday, March 06, 2006

男人聲

唉.....小妹雖然未至於聲甜貌美,但是亦未到我的上司般"男人聲"丫,但是被病魔折磨過後,我的聲音就變得好難聽!

我的同事們除了笑我把聲似我上司之外,又話我把聲似袁潔瑩,有的還說我把聲與個樣不相襯.......有那麼差嗎?

他們真的一點同情心也沒有呢!我好歹也是個病人啊,病還要工作,他們還要這樣奚落我,真係好灰呀!

我把聲幾時先會回復正常啊?

3 Comments:

  • 可 日夜也埋頭醉心工作 最好出一身一臉熱汗 痊癒便靠這配方 時間令痛苦都醫好...

    再勉強 撐一撐 大病就消散
    要是還未淡 還未慣 還在怨 還在嘆
    再病發 註定更慘 假使命運任我揀
    狂湅能力挽 怎可因病而偷懶

    存亡聚散 靠我努力渡難關
    終於我會再上班 從前途著眼 無暇來嗟嘆
    再病來病去 永遠學不識 心淡 有藥能自救 何必等擴散

    By Anonymous Anonymous, at 10:39 PM  

  • 咦.....呢D好似係講失戀多D喎!我係真係病,要睇醫生個隻喎!唔係心病喎.....

    By Blogger elly, at 9:27 AM  

  • 唔緊要啦,話哂都曾經係某成藥o既經典廣告吖!
    你啲同事都幾膚淺喎,佢哋更係無見過啲DJ嘞。把聲係好靚呀,但嗰樣就...
    所以係絕對唔可以”以聲取人”
    俗語有云:小病是福!
    但係”身在福中要知福喎!”哈!哈!
    都係病向淺中醫啱聽呀!
    "祂代替我們的軟弱,擔當我們的疾病。”
    請思想,保重吧!

    By Anonymous Anonymous, at 9:40 AM  

Post a Comment

<< Home