九龍中浮沉誌

Saturday, February 25, 2006

就快報消的假期

時間過得真快,轉眼我的大假到明天就要完結啦,平時十分懶惰的我,今個星期雖然沒有去旅行,但是仍然忙得不可開交,到處還"飯"債,即是人家生日飯呢.....昨天才跟芝姐吃飯,兩個女子竟然吃了一個 salad 、兩個 main course,還可以吃得下甜品..........厲害、厲害,我真的懷疑自己的肚子是否有寄生蟲呢?吃完飯我倆還去找阿基和蕃薯,蕃薯係一隻威爾斯高基,唉.........佢跑來跑去都唔攰,芝姐仲話比我去放蕃薯喎........最後嘛....就係蕃薯係咁牽住我跑..........都唔知係我放狗丫定係佢(蕃薯)放我呀?

還有,趁有時間就返醫院的制服倉去換掉了兩件不稱身的制服,那兩件制服大到呢.......足足大了兩個碼不特止,我還沒有瘦之前已經是這麼的闊,現在穿上身更不堪入目,於是決心拿去"解決"它!

最意外的是去了依凌家兩天學彈琴.........哈....去到人家屋企,我和家琪當正自己屋企咁,又煮麵、又上網,又彈琴,哎吔.........原來彈琴真係好難架,左右手配合真的很難,真係好大的挫折感,我真的懷疑自己是否左右手不協調呀??而且只是彈了短短嘅兩、三個小時咋,我的手腕已經很痛呢!真失敗呀!

3 Comments:

  • 偷走的青春一天天變老
    只可追憶到 想追追不到
    夕陽無限好 卻是近黃昏
    高峰的快感 剎那失陷
    風花雪月不肯等人...
    好風景多的是 夕陽平常事
    然而每天眼見的 永遠不相似

    By Anonymous Anonymous, at 7:17 PM  

  • 我真係一天天變老啦!阿媽同我講表姐原來已經有孫啦.......佢D孫要叫我表姑婆!D輩份真係大到嚇死人!

    By Blogger elly, at 11:28 PM  

  • 她長大得太快會令我覺得自己未大
    她長大得太快會不會覺得快得要變壞

    她長大後得或失會否把我氣壞
    我只想今天所想的別實現太快

    時光會逼你這副萬金之軀
    競逐世上各樣乜乜之最
    你若決定要做最尾一名絕對允許
    人生這可怕的染缸有所有污垢要面對
    人轉眼將會大個女

    最重要心記得要開 來競技角力賽
    最終不管輸贏都 一般可愛

    By Anonymous Anonymous, at 1:10 AM  

Post a Comment

<< Home