九龍中浮沉誌

Saturday, September 02, 2006

屋漏兼逢夜雨

呢排唔知行咩衰運,首先是家中電腦壞了,到電腦維修好,就到我病了,好了現在我的病情稍為好轉,今晚就發生更恐怖的事情,我房間的冷氣機"死了"............真是"日日新鮮,日日金",真是人都癲,如今的氣溫是幾多度呀.......29 度呀,冇冷氣 點過日子呀........天呀.......真係慘絕人寰........唯有.........將全屋既窗關上,再將所有冷氣機開著.......將D冷氣"功"入間房..........希望阿媽快D買部新的冷氣機啦.........

3 Comments:

  • 你都是去沙田嗰個車公廟轉轉運啦!你唔好咁又病返呀!小心身體。我哋等你一齊去食火煱嫁!

    By Anonymous Anonymous, at 11:54 PM  

  • 我要澄清呀........唔係我話唔食架..........唔制呀!!

    By Blogger elly, at 11:39 PM  

  • Thanks ! Miss kwok

    By Blogger elly, at 12:04 PM  

Post a Comment

<< Home