九龍中浮沉誌

Monday, February 12, 2007

以為佢唔會呃我的,我哋認識了許多年,以為佢會向我坦白,自以為自己好了解佢,原來一切一切都係假的,點解要呃我?你呃我,比我知道之前問嘅問題個真相更難受,你不單止呃我,你還欺騙了神!

以前我哋嘅相處係白費?究竟你仲有D咩係呃我?我忽然之間覺得自己好蠢,無論甚麼人講嘅都相信,但係我一直都相信你所講嘅說話,從來無諗過你會呃我!值得咩?為咗呢D事呃我?我好驚,我究竟仲有咩人可以相信?連認識了差不多十年嘅人都呃我、都信唔過.....人生實在太艱難,如今腦袋一片空白,驟覺得好迷惘。

你這樣........毁了我們倆!

5 Comments:

  • what happened? seems to be very frustrated? let's pray and keep your mood settle first.

    By Blogger 茱利亞, at 12:56 AM  

  • 是呀,一個我好信任嘅人向我講大話,所以好唔開心!

    By Blogger elly, at 11:04 PM  

  • 新的一天, 新的開始!

    新年又快到,開心的, 豆 多的利是啦!

    By Anonymous Anonymous, at 1:50 AM  

  • 噢....謝謝,很久沒有見到你,你去了哪裏呀?

    By Blogger elly, at 3:50 PM  

  • 下田去.

    ...在我記憶中, 妳好似從未見過我...

    咪想拉關係. <---說笑 (^0^)

    新一年, 多沉住氣, 可能天天就是藍天天.

    新年快樂.

    By Anonymous Anonymous, at 11:24 AM  

Post a Comment

<< Home