九龍中浮沉誌

Sunday, March 25, 2007

虛驚 一

三月三日本來要返A/N,點知返完A更係屋企瞓嘅時候,瞓到四點幾個肚就很痛,起身還要立即衝入廁所 “痾” ,都不只,還要再把中午吃過的通粉全部 ”回吐”出來,雖然,嘔完之後個人已經好一些,但是個肚仍然不住的痛……..個心真的好驚返唔到夜,於是就想去看醫生,但係平常看的醫生不是營業時間,加上我又要急於趕返工,於是唯有去急症室求醫,我這麼大的人都是第一次去看咋,本來我家住在觀塘,應該去XX醫院,可是自己對它沒有好感,於是拖住一個半死的身體,去QE求診,我還真好運去到急症室並不多人,很快可以入去,但還是要等差不多半個小時才見到醫生,醫生向我 take history,我如實逐一回答,之後他同我做 physical exam “按肚”,當他按我的右下腹時,隱隱作痛,醫生話,本來我的右下腹不痛就會開些藥讓我回家,可是現在就要先抽血才決定怎樣,但是就要等二、三個小時才有result,姑娘話九點到應該可以,但那時已經是晚上七時多,幸好早前已向 ward I/C 申報要看醫生,而又有同事可以頂替我的更期,sick night 真的好煩架,其實我都唔想 sick ,但係我根本頂唔住,返唔到個十個鐘 night,還要 round 三十幾條片兩次,令到 sister Chan 咁麻煩,令到阿 June 要 O/N 真係唔好意思呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home