九龍中浮沉誌

Friday, July 08, 2005

病......

噚日病咗!
一起身預備食 lunch 之後返工,竟然冇胃口,個頭又赤赤痛,以為係瞓得太多又驚住得四個人返工,如果我 sick leave D同事就慘啦..........點知返到去 hand over 發覺有5個 staff 呀........唉.........即刻勁後悔,初時返工都冇乜唔妥,返吓返吓個頭就越嚟越痛,又覺得自己好似發冷咁,係 ward 到要着冷衫呀..........真係痴咗線!到咗6點幾發覺唔多對路,於是就走去同自己 探個熱先啦!一探..........嘩................竟然係37.8 C ,唔怪得啦!於是即刻打個電話去下面個 GOPC到攞個夜診籌,本來唔得架,不過我同個 staff講,我返緊工要9點先至可以放工,個 staff 好好人,佢話幫我 hold 住個籌.................真係唔該晒呀!
其實我有個同事都叫我走,但係我已經返咗工,如果因為病而要走,要搭十字車架..........好"肉酸"呀,你想像一吓一個姑娘着住套 U上架十字車,然之後要去 QEH/A&E睇醫生................嘩,幾失禮呀!卒之,捱完 napkin round 再捱到8:10pm...................好彩之前同 ward I/C 講想食 飯食第三輪,臨走之前再探多次熱,今次真係可以用"再創高峯"嚟形容,今次個Temp係38.8 C........唉...........我仲病過D patient 呀!
即刻落去 changing room 到換衫,再去GOPC到睇醫生,去到梗係要探個熱,一探..............我真係唔係好相信個結果! Ear Temp:39.7 C。我真係好佩服自己,竟然咁都唔死得!
等咗一陣,好快就到我,入到去個醫生聽吓個 chest ,問吓一D嘢咁就想比我走,嘩...............咁殘忍架!我即刻就同佢講"我聽日要返工,可唔可以比日 sick leave 呀?"佢話"好,係咪一日 ?"離譜架...............人哋唔出聲問,佢都唔問!佢唔係以為聽日我一定放假丫嘛!!佢唔係以為我第二日仲返到工呀??
返到屋企,我好攰,好想瞓,但係個頭痛到瞓唔到.................D燒又唔退喎.....仲係39.5 oral ,"典"來"典"去搞到成1點幾,卒之,忍唔住一次過食咗兩粒 panadol...........跟住就開始好 D,卒之可以瞓啦..............
今朝我阿媽竟然叫醒我,問我,你係咪要起身返工呀...............幾殘忍呀!我尋日咁嘅樣,阿媽你唔係唔知你阿女病到七彩呀?卒之一覺瞓到今朝 11 點幾!不過今朝 take 個 Temp 都仲有D燒 37.7 C ,不過我今日都精神好多啦!

9 Comments:

  • 噢, 你要多多保重身體呀.

    By Blogger Clymene, at 2:22 PM  

  • 謝謝你呀!我病房D菌又多又毒,唔係MRSA就係ESBL,睇嚟唔洗好好耐,我都會有其中一種架啦!

    By Blogger elly, at 1:29 AM  

  • 噢, 咁就要更加小心保護自己喇, 唔好中招呀~

    By Blogger Clymene, at 3:02 AM  

  • 你病到咁"甘"都做到野....勁 ^i^
    你唔洗咁灰噃...通街都係超級細菌啦,咁樣地球先唔怕外星人入侵吖嗎 ^w^
    早日康復呀!!

    By Anonymous Anonymous, at 3:08 AM  

  • 噢........謝謝小柴同大明關心呀!
    係!我都唔知自己個一刻點解仲可以捱得住!我都覺得好神奇,好彩冇係病房暈低,如果唔係之後實比經理鬧死!

    By Blogger elly, at 12:21 AM  

  • 原來早走要坐十字車, 真是高招杜絕詐病呢.
    保重!

    By Blogger Unknown, at 9:58 AM  

  • 係呀........星屑醫生,因為我哋冇 A&E 嘛!

    By Blogger elly, at 11:37 PM  

  • 嘩, 响孖人房醫院d resistant strains organisms好勁o家.
    保重保重.

    By Blogger 茱利亞, at 12:40 PM  

  • julia,其實孖人醫院即係邊間?

    By Blogger elly, at 12:04 AM  

Post a Comment

<< Home