九龍中浮沉誌

Sunday, July 03, 2005

Dream Chair

wow.......我早幾日趁住有一日假期,同教會一班弟兄姊妹去一對夫婦嘅屋企玩。嘩.............一早已經知道佢哋買咗我心目中 Osim個張 Dream chair !於是一去到就急不及待去坐下!嘩..........超正呀..............個張椅..........雖然冇人手按摩咁正,但係一坐落張椅.............wow.....好舒服呀........於是,張椅就比我由朝坐到晚,坐到唔捨得走!仲係張椅瞓着咗添呀!
呢張椅如果我有屬於自己嘅屋嘅話,一定要買番張係屋企嘆下,我哋日擔擔抬抬.....好傷架!我一定要努力呀!

2 Comments:

  • elly,你好呀~
    哈~我不是住在藍田的, 我家在順天, 也很近吧? 那天只是順道走到藍田~

    最迎看了本有關sars的書, 也有提及uch, 看了那書後, 感覺很特別的.^^

    By Blogger Clymene, at 4:17 PM  

  • 哦..........原來係咁,我會錯意添!

    By Blogger elly, at 2:11 PM  

Post a Comment

<< Home