九龍中浮沉誌

Tuesday, July 12, 2005

新醫生

今個月 (七月)開始有新的醫生會巡我哋病房,其實一向都每三個月都會換一換,今次嚟嘅係畢業冇機耐的醫生,初時我哋經理話比我哋知係女仔嚟架!但係原來係男仔,其實呢半個月我哋都係夾咗一個禮拜咁多,因為他要放假;到他返工第一日因為有好多功課要他做,但係又十點都未上嚟,所以就 call 他,他覆 call 係我接聽,他比我的第一個印象就係:把聲好好聽呀.......仲有仲有就係他好好人、好有禮貌!哈.......哈...........千祈唔好怪我,我即刻覺得佢係好人!因為我係呢間醫院度就遇過一些醫生脾氣好大、又唔禮貌,可能佢只係發自己脾氣,但係佢哋咁樣做係會影響其他人,就算唔係發人脾氣,人哋都會當佢係!

然後在呢幾天與他工作上的相處,發覺他為人都好容易"話為",有時叫他幫手又或者煩住佢做一些無謂嘢,他都冇話黑面,又冇"架子"喎,仲"唔該"前"唔該"後添呀.........嘩.............佢真係好好人呀!!佢個樣好細個,我諗佢應該同我差唔多大,偉強今日仲話見到佢個樣好後生,就覺得自己好老添......哈.......哈..........我跟住就即刻笑鬼佢"我諗佢同我差唔多大,咁你成三十幾歲人就梗係覺得佢細啦.................(跟住一陣狂笑)",偉強跟住仲想打我添呀!

希望我哋同呢個醫生合作愉快啦..............我諗應該冇問題嘅!

3 Comments:

  • Hi...
    我是台灣的小兒科護士...
    我也好想上岸呀!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 4:16 AM  

  • 今個星期係唔係有relieving醫生替L醫生?

    By Blogger 茱利亞, at 10:34 PM  

  • julia : 我要睇吓張 call list 先知呀!

    By Blogger elly, at 10:37 PM  

Post a Comment

<< Home