九龍中浮沉誌

Wednesday, November 23, 2005

中伏

今朝先剛剛話要節儉一點,怎知一去到shiseido 就被那位 sales 姐姐係咁落"咀頭",最慘就係D"死穴"全部都被佢戮中晒.............個 d 咩...黑眼圈呀、眼袋呀、乾紋呀.....等等全部講晒出嚟,最慘就係話比我聽有得救丫嘛,你話冇得救都好地地丫!

最鬼衰就係佢好鬼好咁同你敷個 mask 上去,然後敷完又覺得好鬼正喎,咁先至中招丫嘛...........本來我一心只係諗住配番一兩支嚟用架咋,點知.......最後都係.......慘淡收場,埋單要 $XXXX咁多呀.....嗚......嗚.......點解我唔識 say "NO" 丫!女仔一買嘢就會失去理智架啦....哼!唔得我以後要企硬先至得!唔可以再買嘢啦!

再唔慳D就冇錢交稅啦!!加油、努力、慳D。

7 Comments:

  • 沒有妳們, 香港哪會繁榮?! heee...

    努力o的, 重手o的, 政府就o黎要年結.

    :)

    By Anonymous Anonymous, at 12:09 PM  

  • 多o的似是而非o既情緒, 政府真是無言感激!

    By Anonymous Anonymous, at 12:21 PM  

  • 我要用一個月人工去交稅呀!

    By Blogger elly, at 9:59 PM  

  • 多勞多得...咁都想慳,

    咁唔負責任?! ^^

    By Anonymous Anonymous, at 11:05 PM  

  • um.....係咩?或者係啦

    By Blogger elly, at 11:44 PM  

  • 講笑啫 ^^

    妳靚o的,閃o的,

    病都好快o的....

    不過...可能更自暴自...hee

    By Anonymous Anonymous, at 12:42 AM  

  • 女仔就係咁架啦........一買嘢就失去理智。我剪左個新髮型,返工比人笑足兩日呀,你個D都係會心微笑者,都唔會點傷嘅!

    By Blogger elly, at 9:35 PM  

Post a Comment

<< Home