九龍中浮沉誌

Tuesday, December 06, 2005

80週年

原來我公司已經經歷了八十個年頭啦,於剛剛的過去的星期六 (3/12),舉行咗一個80週年晚宴,獎品豐富到不得了,有 PSP、 Nokia N70、Canon ixus 750、Panisonic DVD recorder、現金獎 $2000 x 5,唉.......但係呢D全部都冇我份,不過我都叫做有D luck !起碼我都抽到一盒"東方紅"冬茹丫!有圖為証架!唉.......我想換電話、換相機呀!!有冇好心人贈送或者 sponser 吓呀??聖誕啊...各方友好贊助吓啦!!



呢排都唔知係我黑丫定係我D同事黑!一個星期 night 兩次,兩次隔離個邊D case 都死嘅!星期一臨天光失守,仲玩埋大龍鳳!前晚仲唔只死一個,一係唔嚟,一嚟就起雙,最慘係臨放工清晨六點二十五分!究竟我呢排係咪做咗死神使者呀??咁搞法唔掂喎!

1 Comments:

  • 產房不知那刻又添丁弄瓦幾個?!

    去去來來,有始有終.

    福者方能窺此生命奧秘一二,

    看來你真不是福薄之人! ^^

    去,應該比活著受絕望苦好.

    塵事一放,身上枷鎖自然去,身輕心飛逍遙去.

    死神何在? hahaaa....

    By Anonymous Anonymous, at 2:45 AM  

Post a Comment

<< Home