九龍中浮沉誌

Thursday, December 01, 2005

婚宴

噚日又再次見証了同事的婚禮啦!先是到他的教會舉行婚禮,整個婚禮莊嚴得很,與我自己的教會的程序稍有不同,偶而牧者都有少少出錯,不過無傷大雅!最後,新人致謝,只見平時滔滔不絕的他,緊張的把雙手不停地緊握無線咪,還口"窒窒"呢!哈.......真係估唔到呢!

晚上參加婚宴,新人除了影了一輯"靚靚"的婚紗相之外,還有一輯影得很有"型格"的相呢!初初我還以為那些是類似 bossini 的廣告相呢!哈......哈........本來我唔應該未經他本人同意,將他的相 post 出嚟嘅...........不過既然係好嘢,唔怕比大家欣賞下啦,何況我這位同事都唔會到我呢個網頁呢!還有,我哋研究過我哋這位同事係呢輯相到仲有幾分似吳卓曦添呀!哈!意外嘅驚喜呢!

唉..........開開心心去飲完之後,就發覺自己好大意,晏畫係櫃員機提款竟然係"提"咗錢出嚟但係冇"拎"款囉..........天呀..........點解.........點解..................


好!去片




當然唔少得有我自己嘅相啦!不過.........究竟邊個先至係我就要大家估吓啦!

1 Comments:

  • 破財擋災 ^^

    不過如受益是銀行這財主...就不值!

    By Anonymous Anonymous, at 10:54 AM  

Post a Comment

<< Home