九龍中浮沉誌

Saturday, July 16, 2005

出"風癩"

唔通我近排身子真係咁差?我又唔係"財多",仲好缺水添喎.........

唔知點解前兩日都出"風癩",應該係叫做 " hypersensitivities reaction ,痕死!
初初星期三個日只係條頸度出,一"雲雲"又紅又痕,本來係 apm食緊飯,都要即刻"拿拿臨"食完走人,返到屋企就即刻食番粒 piriton,然之後就即刻上床瞓,諗住 瞓醒就冇事啦..........

點知一起身就發覺自己隻腳仍然有不過冇咁痕,到返返吓工又發覺佢自己退咗喎.........咁就算啦。

到咗夜晚食飯,都未開始食個餐飯..........個人又覺得痕........唉...........搞到食餐飯都唔舒服,食完飯我就係商場洗手間到檢視一吓啦..........嘩..........不得了..............兩隻大腿都有,即刻冇晒心機,返屋企。

返到屋企沖完涼,就再食 piriton 點知今次唔掂..........於是用番上次去日本嗰個辦法,就係------搽白花油,真係搽 lotion 都冇咁勤力!搽完即刻走上床"攤"。今日起身就散晒 lu.......

其實我好細個嗰時(大約十歲之前)都有出過,但係之後一直都冇再出過,直到上年十月尾去日本個時無端端出,個時真係驚架.........我淨係帶咗D piriton 跟身,又仲有幾日先至返香港喎.......個次嘅範圍仲多仲大,好彩有帶支白花油係身,雖然唔知得唔得,但係自少可以止痕呀..........於是就試一試,咁又比我得喎!

之後我一直諗自己有冇食D咩會敏感嘅呢?冇呀...........牛肉,由細食到大,有一段時期仲差不多日日食牛扒添!海鮮,雖然唔係成日食,但係次次食完都冇事架........加上個次都冇食海鮮!

今次更加係諗唔通,噚晚食飯之前都冇食任何嘢,我甚至連午餐都唔得閒食,咁又敏感D咩呢?呢D真係叫做死得不明不白!

不過我有位同事話我上個星期病,個人 immune低,所以出事喎......希望係啦.............

5 Comments:

  • 衰開有條路....^x^
    你要諗諗計啦!!

    By Anonymous Anonymous, at 12:48 AM  

  • hypersensitivity 唔係 immune 唔受控嗎? 點解會話 immune 低......?

    By Anonymous Anonymous, at 1:52 AM  

  • 小妹都搞唔清楚........因為係個好 senior 嘅 RN 同我講,我聽完就算冇去深究!

    By Blogger elly, at 3:33 PM  

  • oo...真慘..
    我都成日出風癩架..特別係考試既時候...不過次次都係痕完就算~^^

    By Blogger Clymene, at 2:48 AM  

  • ninja: 食 piriton 應該冇問題嘅,至少可以止痕,不過最好臨瞓前食,因為食完會好眼瞓架,如果要開機器就好危險喇!

    By Blogger elly, at 5:06 PM  

Post a Comment

<< Home