九龍中浮沉誌

Tuesday, July 19, 2005

熱..........

以為剛剛過咗嘅星期日係最熱嘅一日,點知真係"一山還有一山高"

出面好曬,好悶熱,現在嘅氣溫係35 C,點解會咁熱架?噚晚兩點幾明明落咗一場大雨,又"行"雷、又閃電.....係咁劈落嚟架..............乜唔係落完雨會冇咁熱嘅咩??點解會仲熱過噚日架??而家只係七月幾時會過這個夏天呢?如果我識游水就好啦...........至少我可以去海灘或者泳池浸吓丫!今日仲係平日,一定唔多人......但係我唔識,如果有人教我就好 lu..........簡直係"發夢"

而家我覺得自己好似一條係雪櫃拎出嚟嘅雪條咁.............."溶"啦!諗住環保D 唔開冷氣,開風扇啦...但係唔知點解,D風吹出嚟係..............熱架,我住個區已經係比其他地方較為涼少少,但係...........而家都咁熱.............真係唔願"郁"呀..................今日仲係今個星期唯一嘅 Day off ,真係嘥晒!出面仲好迷矇...........好有"詩意"喎..........想死!!

係喇.......今日係阿倫嘅死忌..........上年嘅今天佢係 PWH 因為淋巴癌被主接返天家,咁樣就過咗一年啦.........唔知佢嘅墓碑整好未呢?我哋一班弟兄姊妹會約埋一齊去探"你"架!"你"係天父嘅懷中,一定係好開心,無任何嘅煩惱喇.....至於你父母,我哋會盡力傳福音比佢哋,"你"唔使擔心呀!剛剛過咗嘅星期日"懇親日" veron 都有邀請你媽媽去架!希望福音嘅種籽植入你媽媽嘅心中,遇到適合嘅時機會發芽、成長,我哋會努力架,"你"也要係天家為我哋祈禱呀!

2 Comments:

  • 願主的愛
    願主的愛與你同在,無論你在何方,願他祝福你心靈安康,
    主的愛如流水淙淙,願你分享他這愛,在那漫漫的黑夜見主光。
    主的愛如流水淙淙,願你分享他這愛,以你愛,還他愛,永相愛。

    願妳也珍惜眼前人。

    By Anonymous Anonymous, at 7:43 PM  

  • 我有珍惜,只係你冇

    By Blogger elly, at 12:23 AM  

Post a Comment

<< Home