九龍中浮沉誌

Tuesday, July 26, 2005

我就嚟生日啦

哈.........哈..........小妹就快生日啦..........正確係................明天27號!各位小妹的各方朋友...........識做啦.......哈!哈

話時話.........小妹唔經唔覺已經係這個世界上生活了2X個年頭......這樣看來...很快轉眼就會到3字頭....哎....真係面對不了呢!

哎....話說過去的星期六小妹也凑湊熱鬧去了書展,由於小妹放工後要"义义電",所以去到灣仔已經是晚上八的時多了,吃過晚飯,再迫迫迫的去到會展已經是十點半啦..........我最終的目標當然是"麥嘜、麥兜"啦.......結果---大出血,輾轉回到家已是半夜2時,意外收穫是買了"美麗傳奇II",最最意想不到是.........星期日返工見到個 on call M.O. 竟然問我 :昨天你是否去了書展..............我當下呆了一會........哎.........竟然遇見相識的人而不為意,真失敗!比那位阿哥見到我那些醜態呢!!

好.........等我下次有機會介紹一下"美麗傳奇II"中的"當你走到無力時"啦!

9 Comments:

  • happy birthday to you!

    By Blogger Karson, at 8:13 PM  

  • o...thank you...!!

    By Blogger elly, at 11:26 PM  

  • haaa~~
    happy birthday to you!!!
    i went to the book fair last sunday too~~yeah!!

    By Blogger Clymene, at 8:03 PM  

  • Wish you a fulfilling year!!

    By Anonymous Anonymous, at 10:20 PM  

  • who is the oncall MO?

    By Blogger 茱利亞, at 12:26 AM  

  • C.K.Cheng.Do u know this guy ?

    By Blogger elly, at 6:30 PM  

  • I think is HK Cheng? Thomas, right?

    By Blogger 茱利亞, at 9:43 PM  

  • Yes....HK Cheng ....He is a nice guy ....

    By Blogger elly, at 11:59 PM  

  • 再度凝望妳 咀邊輕帶笑微微
    對妳說聲一生都想妳

    柔情全沒顧忌 令世間變開心地
    一切呼吸都祇為妳

    是妳一天一天不經意地
    為我增添增添一絲趣味
    情人步住我的心扉 靜裡思憶因妳起
    請准許我陪伴妳 渡過一切是與非

    無窮一分一刻都思想妳
    傾我一輩子心機
    今生今世亦會記起
    衷心祝妳 在這天 Happy Birthday

    By Anonymous Anonymous, at 7:28 PM  

Post a Comment

<< Home