九龍中浮沉誌

Friday, December 16, 2005

鬆一口氣、激到一肚氣

經過過去一個星期的努力昨天終於考試啦...........好難好難的 ECG (心電圖)啊!當然啦,只是用了一個星期去溫習又怎會全都識呢!何況平時上堂也只是一知半解,如今囫圇吞棗,更是不甚了了啦!計吓計吓好似仲差一題先合格喎.............唉,算啦,無論怎樣好歹也叫做曾經盡了力,都對自己算是有個交代丫!也令我鬆一口氣。不過, ECG 真是一門頗深的學問,也很有趣,日後有時間也要攞D筆記出嚟多看看;今日有個婆婆做了心電圖,我"扮晒勁"咁睇吓,哈.......又比我真係睇到佢係 SVT 喎...........開心死我,然後我仲自言自語咁讚自己"叻"添呀!真係"把鬼"。

不過,今日都有一件事令我好激氣,仲差D同嗰D蠻不講理的病人家屬"拗"起來(其實都已經算拗咗),我只係叫佢餵個病人食药啫.........佢竟然答我唔識囉.............天呀,個病人用口食架.....又唔係用胃喉,有咩識唔識呀??又問我係咪瞓係到食,你係咪玩嘢呀,好人好姐瞓係度都食唔到嘢啦,何況係個病人!!好啦.......你唔願餵咪我餵囉.....加咗少少水係D藥粉度,我見 locker 又冇凝固粉咁就比個病人呷一口試吓啦........點知就係咁咳.........之後佢先至同我講話佢要用凝固粉,我已經即刻停咗冇餵,再係對面個病人度借咗D嚟用,咁我見阿婆係咁咳咪放低杯藥,諗住餵完其他病人再返轉頭囉..........點知佢又話我攞人哋D嘢用,喂......罐粉係"阿公"架..........關你鬼事咩!又話我發晦氣,天啊......人容忍有限度架.............你仲想點呀!!我都唔知係咪自己EQ低,搞到我臨放工都一肚氣!

我發現咗華仔好正嘅"繼續談情相聚篇劇場版"呀!!http://hk.promo.yahoo.com/artist/andylau200512/form.html

6 Comments:

  • 妳真可愛~ 一肚子氣?! 消氣未? ^^

    EQ低一定冇妳份la,這不過是正常的想法.

    看,妳的盡責,又顯出他人的處事/孝心無微..

    看來妳可列童軍的永久名譽會員. ^^

    By Anonymous Anonymous, at 3:23 PM  

  • 其實這都不算得上可愛,我只係有個句講個句啫.......我好激氣點解某D香港人可以咁囉!樣樣都要人哋做到足,$68一日,使人使到盡,好似佢屋企人就係人,D姑娘就應份用到佢地盡囉!連少少嘢自己可以做到都唔做囉!係呢種地方工作真係令我見到唔少香港人原來係自私得咁過份!

    By Blogger elly, at 11:11 PM  

  • 傻瓜,佢地選擇放棄履行自己的義務,

    讓此易執之福份俾妳...

    hehee,妳真要存感謝之心嘛. ^^

    不過,入住此樓層之人,心情之差是可理解的.

    多o的用天賦愛心,讓那處溫暖些.

    看見妳口硬心軟的做法,

    此實為鵝班門弄釜.^^

    By Anonymous Anonymous, at 12:31 PM  

  • S
    究竟你係邊個呀?我識定唔識架?點解你唔肯講你自己係邊個呢?

    By Blogger elly, at 10:28 PM  

  • 唔好意思,此問題居然好似令妳有點氣...這是鵝不希望見到. sorry la

    答案: 素未謀面.

    By Anonymous Anonymous, at 11:15 PM  

  • 哦.........我唔好意思就真!

    By Blogger elly, at 7:35 PM  

Post a Comment

<< Home