九龍中浮沉誌

Sunday, December 25, 2005

平安夜

昨日參與了教會報佳音的聚會,地點是尖沙咀柏麗大道清真寺旁的樓梯,地點好似去踩場咁.........由七點唱到十點幾我哋都算係長氣囉..........今次我哋有好多人參與,雖然唔算好pro,但係我哋嘅氣氛都算好好丫,完咗之後沿住彌敦道向旺角方向行,整條彌敦道前前後有四、五個組別係度報佳音,有D真係好pro 架,吹晒色士風.....嘩...勁到爆呀!

噚晚已經係搭小巴返屋企啦....都要十二點先返到呀!!今日返祟拜差少少就遲到啦.....
點知今日一返工就真係 " Merry Christmas " la, Sick 咗2個同事,淨返我同另一個同事( toatl 2 個 nursing staff)返工咋!真係冇陰公!但係好彩"賣"咗隔離嘅一個同事幫手,而且我返上晝嘅同事實在太太.....太好人啦....佢哋幫我哋做咗大部份嘅 rountine 呀....真係太....太......太感動喇!
Thanks.....偉强、家琪、依凌、惠珠! Merry Christmas !

1 Comments:

  • 開心的事情是難忘,

    要徹底忘記是沒法辦到的,

    但人會用更開心的事情去重新編排其次序.

    happy new year! ^^

    By Anonymous Anonymous, at 1:51 PM  

Post a Comment

<< Home