九龍中浮沉誌

Tuesday, January 03, 2006

倒數、發呆、撲空

我都有一段日子沒有更新這裏了,新的一年我第一次在這裏post 文章,讓我記敍一下過去幾天所發生的事啦!

31/12/05

返早,放工後返家"充電",瞓瞓吓被電話嘈醒,原來同事特地致電給我,問我會否去她家中倒數,其實她之前已經問過我的,不過我未諗好咋,反正瞓醒後精神爽利,於是一口答應,不過,我同事的家遠得很.........位於香港仔呀,對於我這個九龍人來說真係好遙遠呢!淨係係天后搵個小巴站都搵咗5分鐘有多呀!我差D以為自己係路痴呀!
去到同事家認識了很多新朋友,其中有一位是以前很出名很出名的師姐呀!(不過係佢嘅情史咋),佢而家做緊空姐架!當晚係倒數時,我哋仲開了一枝香賓慶祝,不過好難入口呀!都係紅酒好飲D!熱熱鬧鬧咁就過了這年的除夕夜啦!不過回家時已差不多凌晨二時啦!

1/1/06

返早堂崇拜,七點九起床,我雙眼差點掙不開...........一如以往,完咗崇拜後"湊仔",本來想完了今個年度的事奉就休息一下,不過見到D小朋友又有D唔捨得佢哋,所以決定留多一年,每個月做一次,希望唔會太辛苦! 朝早返崇拜之前,發現車燵唔着,電池耗盡,冇車揸,唯有搭的士,好貴!

3/1/06

原本想今天去申請 BNO ,怎知沒有帶齊文件,令我撲個空呢!去到金鐘咁遠,浪費了我的金錢和時間呢!還有申請BNO真是很貴呀,成一千元........有點兒"肉赤"!算吧,誰叫我的護照將要到期,而我又不想申請特區護照呢?(冇錯,我係歧視特區護照)

在此祝願各位新一年,身體健康,新年快樂!

2 Comments:

  • 各有前因莫羨人,風光(出名)背後承受的代價(風險)可大可小!

    凡自己謙卑像這小孩子的,他在天國裏就是最大的。凡為我的名,接待一個像這小孩子的,就是接待我。 太十八章4-5

    若不肯定電池還未死,可嘗試CALL的士搭過江龍,市價約 HK$60~100

    http://www.fco.gov.uk/servlet/Front?pagename=OpenMarket/Xcelerate/ShowPage&c=Page&cid=1067967662506

    By Anonymous Anonymous, at 1:50 AM  

  • 哎.....唔該晒,我昨天已請幫我整車嘅師傅幫我整好啦!係真係冇電池!而家可以正常操作喇!

    By Blogger elly, at 11:12 AM  

Post a Comment

<< Home