九龍中浮沉誌

Thursday, January 12, 2006

"索"女??

這兩天真係做咗 "索" 女,大家千祈唔好誤會,我唔係話自己靚咗,而係我個鼻係這兩天裏常常流鼻水,於是乎我這兩天就常常做 "索"鼻水這個動作,真係名符其實的 "索"女呀!連我同事都忍唔住要笑我!

今日的天氣已經暖番好多,起床都冇咁辛苦啦!

早一陣子翻看自己BB時代的照片,真係好得意呀!原來我有不少的兒時照片,真係要唔該我個二哥,係我細細個的時搵我去練習攝影呀!還有其中兩張相係大約一歲時影的出浴照添呀!

6 Comments:

  • 感到妳能都病中作樂,

    看來妳開始有點悟性 ~ 阿Q ^^

    不過都是那句....

    多點室外運動,不要太懶!!

    否則只可送句"活該"予妳!!!!!!!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 12:03 AM  

  • 嘩........乜你咁冇同情心架

    By Blogger elly, at 10:29 PM  

  • 要同情這些"大"人?? 咪玩啦!

    人要明知故犯,值得可憐?...

    真恭喜賀喜佢都黎唔切啦!

    By Anonymous Anonymous, at 1:43 AM  

  • 鼻敏感呢D嘢冇得搞架喎

    By Blogger elly, at 11:35 PM  

  • sorry lor,

    好多事情都是因斷章而起.

    不過此乃富貴病!! ^^

    春天到, 妳既"索"期又到啦.

    哈哈,有人冇得親賞櫻花節.

    不過再懶閉門唔郁肯定死多兩錢,弱累弱!!

    By Anonymous Anonymous, at 12:09 AM  

  • 我要澄清,我一D都唔富貴架!

    By Blogger elly, at 8:01 PM  

Post a Comment

<< Home