九龍中浮沉誌

Wednesday, February 15, 2006

期待

我今日係 sleeping Day...噚晚同我同事一路食住"白痴戀人"朱古力,一路對著幾十個 case 過咗一晚,我仲記得上年嘅2月14日晚都係喺工作中渡過架.........

今日一起身就拆晒係新年嘅利是,個數都ok 啦.......至少夠去兩次飲啦........

不過今年利是時,有些唔知情嘅同事派利是比我,仲問我幾時到我派.........唉..........唯有傻笑一陣,跟住話自己要多幾年先至收工,好無奈!

明天要去小學同學的婚宴仲未諗好着咩衫添..........仲有下個星期日係教會嘅弟兄"老細" (jim Chan)結婚嘅大日子喎.......好期待呢!佢係 sheraton擺酒呀.......老細即係老細呀!一定要去見識一下呢!

12 Comments:

  • 二月十四的約會 這個日子掛念誰
    不再是一對 這洋燭都要吹
    明年和你的約會 不會認得我是誰
    當節日都逝去 忘不了就等下去
    八十歲
    留低的手錶 踏著記憶天橋
    過去知多少 陳年舊秒錶 那麼奧妙
    模仿得出你心跳 都記住了

    By Anonymous Anonymous, at 1:37 AM  

  • 咦?呢首咩歌呀?唔識添.........

    By Blogger elly, at 12:32 PM  

  • 咦?呢首咩歌呀?唔識添.........

    By Blogger elly, at 12:33 PM  

  • KARENA LAM
    2月14的約會

    By Anonymous Anonymous, at 6:51 PM  

  • 哦.....知啦

    By Blogger elly, at 1:07 PM  

  • 天陰陰...不起勁.

    妳既期待將到laaaaaaaaaaa.

    有空改改版la,要多d陽光.pls

    不要咁快就沒漣漪,還年輕,活力活力!!!!

    有空攞出"妳"o黎曬曬,就快起"白點"貶值.

    唔係明年又要"刻意"調更. ^^

    By Anonymous Anonymous, at 8:33 PM  

  • 小猫都要起身,已冬眠幾個月!

    放過佢la.

    By Anonymous Anonymous, at 8:37 PM  

  • 我要澄清呀.....我調更係因為完先要返夜個日即16/2,要去飲咋.....唔係嗰種刻意呀!

    仲有....我唔可以再"攞"出嚟曬太多呀......如果唔係我唔係起"白點",而係起晒"啡點"係塊面度,到時唔荒唔"貶值"啦....

    By Blogger elly, at 8:45 PM  

  • 重好敏捷,未受冬眠天氣影響,果然青春可畏,有火....^^

    By Anonymous Anonymous, at 8:53 PM  

  • 曬有好多種,唔係曬衫...^^

    By Anonymous Anonymous, at 8:56 PM  

  • 這幾天天氣太灰,沒有火,

    現已成功借火一用,謝la ^^

    外出食飯去也hahaa.

    thx

    By Anonymous Anonymous, at 9:04 PM  

  • 好等我換吓啦!

    By Blogger elly, at 12:44 AM  

Post a Comment

<< Home