九龍中浮沉誌

Wednesday, January 25, 2006

意外"驚喜"

剛過去的星期六晚上去了孫燕姿的演唱會,不知何時開始聽她的歌、喜歡她的歌,也許是想當年有人將她的唱片放在我車上播放,久而久之令我愛上吧!

其實上年她係香港開演唱會已經想去聽,不過好快爆滿,錯過咗!今次再開,當然不可錯過!她係演唱會上真係施展渾身解數,她係台上與另外兩人表演鋼琴三重奏,唱出"我要的幸福",真係好好聽呀!相繼地唱出風箏、不能和你在一起、遇見等等,佢把聲真係好正!

當晚其中一位嘅表演嘉賓真係一D都冇諗過係佢:劉華,嘩.......佢一出場我即刻當咗自己係去咗佢演唱會咁,真係"high"晒!當然華仔一出場,氣氛都好到不得了,將全場嘅氣氛推上另一個高潮!我真覺得自己好好彩,冇錯過咁精彩嘅演唱會之餘,仲見到我最鍾意嘅華仔,我即刻覺得自己賺晒!

3 Comments:

  • 新年到啦,預祝妳多豆些利是,發些小財. ^^

    By Anonymous Anonymous, at 2:39 PM  

  • S:
    多謝,丞你貴言!祝你新一年事事順境,開開心心。

    By Blogger elly, at 6:20 PM  

  • 祝你今年勝舊年, 愈黎愈靚. :p

    By Blogger Clymene, at 1:23 PM  

Post a Comment

<< Home