九龍中浮沉誌

Tuesday, January 17, 2006

小小EN 冇得出聲 ?

唉........今日好灰,返第三日A,精神已經好差,點知食完早餐之後冇幾耐就話女人個邊病房開"大龍鳳"即 CPR,誠徵我這個男人病房嘅 runner 幫手,一開始個病人已經冇 pluse ,於是我同另一位同事立即 bag 同埋做 cardiac massage,成個過程淨係得我同個位同事 bag 同搓,從來 冇人諗過 relief 我哋囉,搓完之後隻手好似唔係自己咁呀!個位 cubical I/C 真係完全幫到手囉.......我哋搓到如火如荼,佢竟然係度執床上面D垃圾,真係唔該晒囉!

事件仲未完架!個 case 十點幾 certify death,屋企人十二點前已經見完阿婆最後一面,個位同事竟然由得個遣體一直拖到拖咗成個幾鐘,到一點都唔"打包",其他同事話佢今日唔知做咩做嘢做得好慢,好多 rountine 都冇幫手做,淨係攬住D牌板囉,而我剛剛餵完餐餵到一點三先有得 sit 吓,一坐低落張櫈咋,我哋個位位高權重嘅 APN 就叫我去"打包",我有表達我嘅不滿架!不過我呢個小小EN 就算出聲 人哋都唔荒會驚!

過到去開工,個位同事仲同我講,等我嚟丫.......我心諗:把鬼,你有心做就一早做咗啦......當然,佢都只係講吓,之後完全冇 action 啦!我用咗唔夠十五分鐘就做咗啦!!忙得咁緊要??你係咪怕"打包"呀??咁呢行唔啱你喎!

等我下次學吓佢,吼佢返工嘅時候,整D嘢比佢做,等佢感受吓!!

5 Comments:

  • 天皇巨星的格言,妳能參透當中一二嗎?
    人善天不欺 簡單一個道理
    怎麼(竟)不看透
    任君多美麗富裕 在最後平頭
    每種因果是有天修
    如果有一天...
    別害怕 那溫暖的 家裡的
    成員歡笑 伴你於床頭 心樂透
    如果有一天...
    別害怕 你心我心 手與手 連成一線
    為你可分憂 好朋友

    By Anonymous Anonymous, at 9:38 AM  

  • 整D嘢比佢做?.. 支持!!!

    哥士的 + 通渠佬雙溝, 一定可毒x佢. ^^

    病人就唔好攪la.

    此方法一出,衣食無憂.

    保你富貴,每日有飯后果. 試試 ^^

    By Anonymous Anonymous, at 11:53 AM  

  • S :
    我話整D嘢比佢做只係話專登做慢D,將D額外嘅工作留返比佢做啫!
    搞D patient 咁樣點得呀!

    By Blogger elly, at 4:07 PM  

  • 屋企大掃除既野可以慢,

    e院可以慢?

    大沈或者可以,

    好似妳地既好姑良,

    最多最多大叫兩句,踏踏地!

    做衰人?真係冇妳份!

    By Anonymous Anonymous, at 6:04 PM  

  • 你唔好理,我某D同事就真係做得出呀!

    By Blogger elly, at 10:29 PM  

Post a Comment

<< Home