九龍中浮沉誌

Wednesday, February 01, 2006

難過

新一年的開始,本來是應該好開心架.........但係新聞又播出,香港人於埃及旅行發生奪命車禍..........頓時令歡樂嘅氣氛蒙上陰影。

其中有傷者表示有香港旅行團經過而又不施援手,唉........聽到呢D咁嘅消息本來已經好唔開心,再加上呢D咁真實嘅報導,真係令人覺得好心噏......不過, 我又唔係身在其中又點知道咁多丫........不過,唔知點解近幾年每逢有喜的節日,又總會有一D唔開心嘅意外發生.........

發生呢D意外,令我不其然擔心在旅途中和將會去旅行嘅親人嘅安全添.........不過我相信生死有命,倘若上帝要將人的生命收回,試問誰又可以逃避呢?

2 Comments:

  • 我 要為我活下去 也你活下去 捱極也未曾累
    生命太短 明日無限遠 始終都不比永遠這樣遠
    不理會世上太多終點 太少 木馬也要去繼續轉圈

    人生像一列車,每人開車時間不一、車速不一、當然最後到站時間也不一。它是在乎意義而不是長短,若明天就到終站,妳最遺憾的是?妳最捨不得的又是?

    萬物有天意 我們有雙手
    來而復去的 看一看便夠

    By Anonymous Anonymous, at 2:05 AM  

  • 那你呢?有甚麼令你遣憾?有甚麼令你捨不得?

    By Blogger elly, at 12:47 AM  

Post a Comment

<< Home