九龍中浮沉誌

Wednesday, August 10, 2005

頂唔住

唔知大家有冇睇修X堂的廣告特輯呢?昨日的嘉賓係欣宜同kenny。

內容當然係介紹欣宜修身成功的努力同埋感想啦.......本來都冇乜嘢嘅.....但係另外就有一 part 係一個故事同 kenny拍嘅。呢一part真係想死呀!講kenny鍾意欣宜又唔夠膽追,當然最後係話佢成功追到欣宜,最後一幕係話 kenny將欣宜抱入懷中,只見欣宜被kenny抱個一刻個樣勁冧呀,嘩..........真係頂唔住呀..........好坦白講本人都覺得欣宜修身後係比以前ok咗,但係佢成日以為自己超靚,然後D動作又勁誇張!真係頂唔住,又企唔穩..........

通常D廣告或者劇集,如果男女主角有親密接觸的話,都會覺得係個女主角蝕底,講真,我都覺得嗰個kenny "乸乸地",但係我今次真係覺得蝕底嗰個係----男主角囉,阿欣宜被佢抱個樣 enjoy 到丫.......我真係有D覺得佢似女"colour wolf "呀.......

1 Comments:

  • 修X堂的廣告特輯的確幾有問題.(其實大部分其他公司都有問題).

    妳o既報導的確好攪鬼, 我沒有機會看這特輯, 但憑妳的描述, 我真的感受到欣宜被kenny抱個一刻個"勁冧"樣O Hahahaaa....

    By Blogger Karson, at 7:18 PM  

Post a Comment

<< Home