九龍中浮沉誌

Monday, November 28, 2005

呆了

今日的思緒好複雜,我相信每個人係他人心目中的位置、層次都不同。今日我和一位同事討論於星期六所發生的事(其實於我心中,我當他是朋友),言談間,他/她說我的說話很"掘",這一點我承認,但是在我心目中我認為朋友之間係可以接受得到一D hard feeling 的說話囉,如果可以令大家有成長或改善的話,當我問他/她的時候,他/她竟然回答我"我哋係同事囉",唔知大家會否明白我的心情,那一刻我終於醒過來,收線後令我輾轉難眠。但腦海中又浮出聖經中的一句說話,「當面的指責,强如背地裹的愛情」,難道人生不能接受他人沒有修飾過的說話嗎?

係,我講說話很"掘",我係諗到咩就講咩呀!我從不刻意討好任何人特別係我的朋友,將我的感受和觀點不加掩飾的攤出來,那是因為我想我的朋友知道我的諗法,簡單、直接,如果朋友之間都要就住就住的話,很虛偽!對我的說話覺得難受?是否因我一針見血,將你的問題毫不保留地揭示出來?如果你不覺得自己有問題,你又為甚麼介意?

也許是我的想法太簡單,但是為甚麼要將所有嘢都諗得咁複雜呢?如果你不認同的話你大可以一笑置之,如果你是耿耿於懷的話,那請想一想你於介懷背後的原因了!

在此,我真係要向那位同事 say sorry,原來係我一廂情願當你係朋友囉!唔好意思呀"同事"

Wednesday, November 23, 2005

中伏

今朝先剛剛話要節儉一點,怎知一去到shiseido 就被那位 sales 姐姐係咁落"咀頭",最慘就係D"死穴"全部都被佢戮中晒.............個 d 咩...黑眼圈呀、眼袋呀、乾紋呀.....等等全部講晒出嚟,最慘就係話比我聽有得救丫嘛,你話冇得救都好地地丫!

最鬼衰就係佢好鬼好咁同你敷個 mask 上去,然後敷完又覺得好鬼正喎,咁先至中招丫嘛...........本來我一心只係諗住配番一兩支嚟用架咋,點知.......最後都係.......慘淡收場,埋單要 $XXXX咁多呀.....嗚......嗚.......點解我唔識 say "NO" 丫!女仔一買嘢就會失去理智架啦....哼!唔得我以後要企硬先至得!唔可以再買嘢啦!

再唔慳D就冇錢交稅啦!!加油、努力、慳D。

新 look

很久也沒有踏足這裡啦,最主要的原因是 "懶"。昨天放假,一早已安排好去整頭髮,算是換了新形象,冇咁悶,看看自己的髮型有點像十多年前般,唉..........這個頭呀用了差不多一千大元呢!很貴呀!希望會獲得好評啦!
今個月還有很多大計呢,好像去一去牙醫處,檢驗一下;還有又要置裝去飲呢!唉.........真係"越窮越見鬼"呀,過兩個月又話要交稅喎..........邊度有咁多銀両喎..........唯有這兩個月節儉一點,忍一下,不那麼揮霍好了!

過去兩個星期發生了許多許多的事情,起承轉合,有很多的事情都在我意料之外,直接的間接的影響了我的情緒,但是有一件事是很值得在這裡分享的,就是在剛剛過了的星期日,我重遇了一位小學的老師呢!我們"失散"了差不多十多年了,她看見了我也很意外呢!我們互相的問候近況,談得起勁,最後還互相交換聯絡電話,相約有空時與其他的同學們一起相聚呢!面對着這位老師,在她面前忽然覺得自己年紀好像還是很小似的,那種感覺又回到十多年前,小學五年級時候。從來回憶都是美好的,都是令人回味的!

Monday, November 07, 2005

巧恰

今日又去上堂啦..........看來我都是一個不怎麼好的學生呢!上堂遲到早退!

不過在我走的時候碰見了我的同事,他在打網球.......唉...........他真係有姿勢冇實際啦!想和他打招呼,可能是我站的地方太黑加上他的近視太深啦,他竟然看不到我.............唉..........他真是"盲炳"一名呀!

當我將車駛離的時候又碰見以前的一位同事,忍不住將車子停下和他寒喧幾句,最後更叮囑他有空時要將初生女兒的照片給我看看呢!

Saturday, November 05, 2005

旺季

今天晚上要去"飲"啦,今天的天氣令我有點不知所措,好像很熱似的...........令我在選擇衣服上有點苦惱!

踏入十一月好像又踏入結婚的旺季,今日之後月尾又有一次,下個月又一次........好似每個月都有咁!!好鬼窮呀........仲係咁要比人情!

看見人家結婚、懷孕,不多不少都會羨慕別人,久不久都會想一吓,何時才會到自己步入人生的另一個階段呢?尤其是我很喜歡小朋友,很想趁還年輕的時候(30歲前呀!)就生自己的小朋友。唉..........把鬼!有甚麼好想,真係想得多人都"顛"!!

唔緊要..............現今的我也生活得很寫意!我知道我身邊很多人都很疼愛我呢!你哋不用擔心喎!